Translate

Współpraca?

Kontakt : mal.gorna0@gmail.com

sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowując...

Napisałam 62 posty,
Przeczytałam ponad 22 książki,
Obejrzałam ponad 15 filmów,
Napisałam 26 rozdziałów mojej książki.
W tym roku nauczyłam się cieszyć z małych rzeczy, śmiać się ze swoich (niektórych) błędów, poznałam wielu wspaniałych ludzi, odwiedziłam wspaniałe miejsca i zaczęłam żyć inaczej niż zawsze, przede wszystkim lepiej. Odnowiłam kontakty z kuzynką i w ogóle czuje się szczęśliwsza.
A teraz reszta :
Najlepsze książki, które przeczytałam w tym roku :
1. Bóg nigdy nie mruga >>KLIK <<
2. Podaruj mi miłość >>KLIK<<
3. Fangirl >>KLIK <<

Najlepsze filmy które obejrzałam w 2016 :

1. Legion samobójców >>KLIK<<
2. Bridged Jones 3 >>KLIK<<
3. Byliśmy żołnierzami

Przeżyłam ten rok tak, że NICZEGO nie żałuję. Gdybym miała to rozpamiętywać wszystkie błędy jakie zrobiłam w tym roku to...Wolę o tym nie myśleć, z resztą cytując mojego kolegę :
"Porażka w życiu człowieka jest drogą do sukcesu gdyż porażka wiąże się z błędami.Jeżeli nie powielać tych błędów i uczyć się na nich porażka przerodzi się w sukces."  
I mam zamiar się tego trzymać.
A w 2017...zobaczymy co będzie. Mam nadzieję że to będzie super hiper ekstra rok.
I życzę tego WSZYSTKIM!
Damy radę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz