Translate

Współpraca?

Kontakt : mal.gorna0@gmail.com

środa, 7 września 2016

Suicide Squad, czyli legion samobójców wariatów


  • Premiera : 5 sierpnia 2016 
  • Reżyseria : David Ayer 
  • Trwa : 2 godz. 3 min.
  • Główne role : Jared Leto, Margot Robbie, Will Smith, Joel Kinnaman, Viola Davis, Cara Delevingne
  • Gatunek : Akcja 

"Grupa złoczyńców otrzymuje od rządu szansę na odkupienie, wypełniając misję zagrażającą ich życiu."

Wielu ludzi twierdzi, że był to jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów tego lata. Chociaż było też wiele osób, które po prostu czekały aż będą mogły uwolnić swój hejt. Ja na niego ten film nie czekałam, po prostu był to dla mnie kolejny nowy film w kinie. Może bardziej zwróciłabym na niego uwagę. gdyby nie fakt, że występował tam Joker, na którego nie mogłam patrzeć. ALE...
w pewnym momencie, kiedy przeglądałam repertuary kinowe to właśnie ten film przykuł moją uwagę. Tak po prostu stwierdziłam, że muszę go obejrzeć. I wiecie co? Nie zawiodłam się. Chociaż było z tym filmem niemało problemów, twórcy dali radę i wykazali się profesjonalizmem.


Aktorzy też spisali się niczego sobie. Jared Leto, który zagrał Jokera, nawet w przerwach na planie nie wychodził ze swojej psychopatycznej roli i kazał się do siebie zwracać "Panie J", niestety trzeba było wyciąć wiele scen z Jokerem, żeby film nie był zbyt brutalny. Na całe szczęście skupiono się na wątku Jokera i Harley, moim zdaniem lepiej być nie mogło. Po prostu sweet, awww, ohhh i  w ogóle sam cukier z dreszczykiem  Po prostu cud, miód, malina.


Film świetny, muzyka, aktorzy WSZYSTKO było cudne i idealne, szczególnie uśmiech Jokera, który nie jest namazany na pół twarzy i dało się cieszyć oko.
Z mojej strony to tyle, polecam ten film jak żaden inny. Podbił moje serce i trafił na same podium 

Ocena 6/6 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz