Translate

Współpraca?

Kontakt : mal.gorna0@gmail.com

czwartek, 20 października 2016

Bridget Jones 3 - FILM 2016



  • Premiera : 16 września 2016 (Polska) 
  • Reżyseria : Sharon Maguire
  • Trwa : 2 godz. 2 min.
  • Główne role : Emma Thompson, 
  • Helen Fielding,
  • Dan Mazer
  • Gatunek : Komedia romantyczna 

Pomimo iż nie oglądałam, ani nie czytałam poprzednich części Bridget, nie przeszkodziło mi to w rozumieniu filmu.
Historia bardzo życiowa, jak to bywa z Bridget, ale pokazana z humorem. Film uaktywnił we mnie wszystkie emocje jakie są tylko możliwe. Płakałam, czułam zazdrość, byłam zła, szczęśliwa, zdziwiona, zasmucona, wzruszona, ale przede wszystkim się śmiałam. Wiecie jaki jest tego przekaz? (przynajmniej dla mnie) Jeśli życie daje Ci w kość, albo po prostu jest życiem, to możesz sobie popłakać i w ogóle, ale nie zapomnij, że śmiech z życia jest jedną z najlepszych rzeczy jakie możesz zrobić.
Zrobiłaś coś głupiego? - śmiej się.
Rzucił Cię chłopak? - śmiej się, zostawił najlepszą dziewczynę na świecie, teraz będzie mu tylko gorzej.
Oglądasz horror? - śmiej się, niech wszyscy wiedzą, że masz psychopatyczne poczucie humoru.
Nie ma mleka do płatków? - śmiej się, niech wszyscy wiedzą, że mleko nie stoi Ci na drodze do kochania płatków jedzonych na sucho!
i tak dalej...


O! I film ma genialną ścieżkę dźwiękową! (zakochałam się bez pamięci)

Fuck you - Lily Allen (zacznijcie od 55 sekundy ;) )

Powiem Wam, że z tego co czytałam w różnych zakamarkach internetu, to wiele kobiet, a nawet nastolatek utożsamia się z postacią Bridget. W tym ja. jest ona typową nieogarniętą kobietą, która ma bałagan w życiu, a mimo wszystko stara się to posklejać. A kiedy jej to nie wychodzi, to wtedy co? Śmiech na cały głos. (Alkohol też, ale nie jest to najlepszy przykład). Więc jeśli masz bałagan w życiu, nic Ci nie wychodzi i nawet nie wierzysz w swój własny sukces to pamiętaj że nie jesteś jedyna. A jeśli masz z tego powodu doła, to błagam, kup sobie 23 opakowania ciasteczek z czekoladą, lub inną przekąskę i obejrzyj ten film. I nie zapominaj o swoich kochanych przyjaciółkach! To na pewno sprawi, że będzie Ci lżej na duszy. 
Ale idziemy dalej. Z jednej strony mamy świetnego faceta, który nie dość, że jest kochany, to jeszcze jest MILIONEREM! A jaki przystojny!



Z drugiej strony mamy faceta, który jest mniej przystojny niż pierwszy, ale też niczego sobie. Ma swój sposób bycia i ble ble ble...


Obaj są świetni, ale...Sama nie wiedziałabym, którego wybrać...Chyba tego przystojniejszego milionera, ale co ja tam wiem. Obejrzyjcie, i przekonajcie się same.

Nie wiem jak bardzo to odchodzi od miana recenzji...Nie skończyłam żadnych szczególnych praktyka na ten temat, ale przekazałam tutaj to, co chciałam, więc nie powinno być najgorzej...
NIEZALEŻNE KOBIETY ŁĄCZMY SIĘ!

Ocena 6/6

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja chyba zacznę czytać dzienniki ;) Już wcześniej słyszałam o tej serii ale nie zwróciłam na nią większej uwagi, teraz widzę, że popełniłam błąd :/

      Usuń