Translate

Współpraca?

Kontakt : mal.gorna0@gmail.com

środa, 8 czerwca 2016

Kolejne LBA!

Kilka tygodni temu dostałam nominację do LBA od Pozytywnie innej z bloga Write Stories Of Dreams, bardzo dziękuję za nominację! Obiecałam że napiszę tego posta jak najszybciej, ale niestety szkolne sprawy pozwoliły mi na to dopiero dzisiaj.

Jeśli nie wiesz na czym polega LBA, już mówię o co chodzi. 

Nominacja do Libester Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. 

Nie przedłużając...Zaczynajmy! 


Czym Twoim zdaniem jest miłość? Czy czułaś kiedyś jak to jest się zakochać? (Dwa pytania w jednym xd)

Moim zdaniem miłość nie ma definicji, każda jest inna. I nie chodzi mi teraz o to, że mówię o wielu ludziach, gdzie każdy z nich inaczej definiuje to uczucie. Mówię o sobie.Inaczej kocham rodziców, inaczej rodzeństwo, a jeszcze inną miłością obdarzę kiedyś swojego wybranka, o ile takowy kiedyś się pojawi. Tak więc uogólniając wszystko co wcześniej powiedziałam, miłość, to uczucie szczęścia jakim obdarzasz drugiego człowieka. 
Tak, czułam, czuję i będę czuć jak to jest być zakochanym. Jeśli jest to miłość odwzajemniona to cudownie, a jeżeli nie, tak jak w większości przypadków to człowiek żyje tylko złudzeniami i własnym snem.

Od jak dawna prowadzisz bloga i skąd wziął się ten pomysł?


Bloga prowadzę ogółem prawie 2 lata. Pomysł wziął się stąd, że pewnego dnia stwierdziłam, że muszę dać upust swojej opinii i z chęcią dzielę się tym, z tymi którzy chcą mnie wysłuchać. 

Czy masz jakieś pasje? Jeśli tak, opowiedz o nich.

Moją pasją jest czytanie. Wielu ludzi zastanawia się co to może być za pasja, bo przecież czytasz książkę i ją odkładasz na resztę życia. Wcale nie! Ludzie którzy tak uważają, albo czytali same lektury, albo nie umieją czytać z duszą. Dla mnie pasjonujące jest to, że z każdą książką odkrywam coś nowego, nie tylko o wiedzy ogólnej, czy analizując motywy bohaterów, ale też coś w sobie, jak bym była układanką i z każdą książką przybywał kolejny puzzel. 

Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?

Trudne pytanie...Gdybym mogła to przez całe życie jadłabym płatki śniadaniowe :P 

Powoli zbliża się lato. Planujesz gdzieś pojechać na wakacjach?

Nie mam jakichś poważniejszych planów wyjazdów, głównie wakacje z rodziną, z którą nie widzę się na co dzień.

Jaką lekcję w szkolę lubisz, a jakiej nie znosisz?

Lubię...WOS, geografię i język polski, a wręcz nienawidzę zajęć artystycznych (czyt. przymusowe, stresowe granie na gitarze) i fizyki.

Jaki jest Twój ulubiony film?

"Ostatnia piosenka" z Miley Cyrus.

Masz swój ulubiony zespół? Jeżeli tak, opisz go trochę.


Nie mam ulubionego zespołu i słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho.

Jak wygląda Twój przeciętny dzień?


Wstaję, idę do szkoły, wracam, przeglądam internety lub czytam, uczę się,idę biegać, kąpię się i idę spać. Praktycznie żadnych niespodzianek :P 

Co daje Ci motywację do pisania bloga?

Moją motywacją są ludzie, którzy czytają tego bloga (choć nie jest ich za dużo, to wiem, że gdzieś tam są) a także ja sama daję sobie motywację słysząc w głowie głos, który mówi "rób to co lubisz, nie ważne czy osiągniesz taki a nie inny sukces, bądź dumna z tego, że się nie poddajesz!" 


Jeśli chodzi o nominacje, to powiem, Wam, że raczej należę do tego typu osób, które nie lubią tego robić, z takich, a nie innych powodów, więc zrobimy tak :

Napiszę 3 pytania, na które możecie mi odpowiedzieć w komentarzach. Chętnie je poczytam ;)

1. Jakie są Wasze pasje i marzenia?
2. Gdybyście mogli sobie teraz wybrać nowe imię, jakie by ono było?
3. Na jaką książkową, lub filmową nowość czekacie najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz