Translate

Współpraca?

Kontakt : mal.gorna0@gmail.com

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Jedyna

Autorka : Kiera Cass
Cykl : Selekcja (tom 3)
Wydawnictwo : Jaguar
Liczba stron :320
Data wydania :10 września 2014

"Ostatnia część bestsellerowej trylogii.
America jest jedną z czterech dziewcząt, które utrzymały się w ścisłej czołówce Eliminacji. Ukochana przez zwykłych ludzi, znienawidzona przez obecnego króla, dziewczyna wciąż nie jest pewna swych uczuć. A jednak nadchodzi moment ostatecznego wyboru, tym trudniejszego, że cały los Illei może spoczywać właśnie w rękach Ami.
Czy dziewczyna powróci do swej dawnej miłości, czy zdecyduje się zostać królową i podjąć walkę o lepszy świat dla siebie i wszystkich mieszkańców Illei?"

Moim zdaniem to jedna z najlepszych książek jakie wzięłam do ręki. Tą serią Kiera Cass kupiła mnie na wieki wieków!
Zauważyłam, że jeśli są serie, które mają równo, lub więcej niż 3 części to 3 zawsze jest najlepsza. W tym przypadku zasada działa bezbłędnie.
Niektórzy twierdzą, że zakończenie jest okropne, w ogóle nie powinno tak być, to nie tak miało się skończyć itp. Ja osobiście uważam, że zakończenie nie mogło być lepsze. Od początku uważałam, że właśnie tak miało się to wszystko skończyć.
Nie ukrywam, że nie raz się popłakałam, nie raz się zaśmiałam i nie raz piszczałam z zachwytu. Nie wiem co jeszcze mam powiedzieć. Jestem zadowolona do granic możliwości. Kiero Cass - jesteś genialna!

Ps. Okładki też niczego sobie, prawda?

Ocena 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz