Translate

Współpraca?

Kontakt : mal.gorna0@gmail.com

piątek, 10 lipca 2015

Truskawkowe pola

Autor :
Wydawnictwo : Akapit Press
Liczba stron : 175
Data wydania : 2010r. (data przybliżona)

"Życie jest niczym niczym wielka szachownica i wszystko zależy od tego, jak rozstawimy nasze figury.
Luciana zrobiła fałszywy ruch i jej partia zbliża się do końca...
Czy dzięki desperackiej pomocy przyjaciół będzie mogła grać dalej?"

Ufałam i się nie zawiodłam. Dostałam tą książkę w nagrodę od osób, którym ufam pod względem opinii książek i do tej pory nic się nie zmieniło!
Książka naprawdę wciągająca, przeczytałam ją w max 2 godziny, ale do tej pory mam w głowie obraz wyobrażonej Lucianny i Loretto...Nie lubię książek o narkotykach, używkach i innych tego typu rzeczach, bo wolę unikać tego tematu. Tym razem czytałam to z takim przejęciem, że...Nawet brakuje mi słów.
Pomimo, że przeczytałam ostatnie zdanie, które wyjaśniało problem nurtujący przez całą książkę, chciałam wiedzieć, jak doszło do rozwiązania, kto się do tego przyczynił itp.
Dlatego polecam wszystkim, wszystkim, wszystkim!

Ocena 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz