Translate

Współpraca?

Kontakt : mal.gorna0@gmail.com

czwartek, 30 kwietnia 2015

O krok za daleko

Nie możliwe, a jednak. Po prostu nie znałam swoich możliwości, a są one coraz większe. Mówiłam Wam, że w tym miesiącu nie dam rady napisać żadnej recenzji i możecie się ich spodziewać dopiero w maju. Jak ja się pomyliłam ! Książka pochłonęła mnie w całości !

Autorka : Abbi Glines
Cykl : "Rosemary Beach, Za Daleko" (tom 1)
Wydawnictwo : Pascal
Liczba stron : 300
Data wydania : 17 lipca 2013r.

"Od miłości do nienawiści. Od pożądania po namiętność.
Blair ma dziewiętnaście lat, jest niedoświadczona i delikatna. Może polegać wyłącznie na sobie. Tak się złożyło, że zostało jej tylko kilka rzeczy osobistych, stary pikap i broń w schowku – tak na wszelki wypadek. Jej ostatnią deską ratunku jest ojciec, którego nie widziała od lat.
Rush ma wszystko. Jest młody, przystojny, bogaty i ma boskie ciało! W dodatku to syn znanego muzyka. Za takim chłopakiem jak on dziewczyny pójdą w ogień.
Kiedy Rush i Blair spotykają się, wybucha między nimi pożądanie, które sprawia, że wszystko inne przestaje się liczyć. Uczucie, o którym każdy marzy, by przytrafiło się choć raz w życiu. Wiedzą, że jednak nie powinni być razem. Że ich miłość to tabu i nie wolno im wkraczać na zakazane dla nich obszary namiętności. Czy posuną się o krok za daleko?"

"Długi weekend już w tym tygodniu, przydałoby się coś dobrego do czytania" - z taką myślą poszłam do szkolnej biblioteki. Panie poleciły mi książkę, której sama bym do ręki nie wzięła. Ale co mi szkodziło? Wzięłam ją. I tak mnie pochłonęła, że przeczytałam, ją tak szybko jak żadną inną książkę. To było...Naprawdę niesamowite. Jak takie sprawy i zdarzenia można ubrać w słowa, i to tak, że człowiek uzna to za coś zupełnie nowego ? Do tego trzeba mieć talent i Pani Glines go posiada. Historia prawdziwej, aczkolwiek nieprawdopodobnej miłości. Ukazana jest prawdziwa istota związku. Nic nie jest chowane pod dywan. Kłótnie, zgody, układy, relacje...A to wszystko w jednej części, która po prostu ocieka wydarzeniami. A to nie jest złe, bo kiedy zaczyna się czytać, to ma się ochotę na więcej i więcej. Najgorzej, jak nie ma się kolejnej części przy sobie. Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem, inaczej patrzę na świat. Tak się dzieje z każdą kolejną dobrą książką.
Polecam tą książkę starszej młodzieży, bo nie wszyscy są na tyle inteligentni, żeby to odebrać tak jak trzeba.

Ocena 5/6

A już nie długo (najszybciej z całej listy) możecie się spodziewać :
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz