Translate

Współpraca?

Kontakt : mal.gorna0@gmail.com

piątek, 3 kwietnia 2015

Gwiazd Naszych Wina


Autor : John Green
Seria : Myślnik
Wydawnictwo :  Bukowy Las
Liczba stron : 310
Data wydania : 4 czerwca 2013r.

"Hazel choruje na raka i mimo cudownej terapii dającej perspektywę kilku lat więcej, wydaje się, że ostatni rozdział jej życia został spisany już podczas stawiania diagnozy. Lecz gdy na spotkaniu grupy wsparcia bohaterka powieści poznaje niezwykłego młodzieńca Augustusa Watersa, następuje nagły zwrot akcji i okazuje się, że jej historia być może zostanie napisana całkowicie na nowo."

Książka trudno dostępna, ale to zasłużony bestseler. Nie ma co. Pierwsze wnioski do jakich doszłam to takie, że wszyscy przy tej książce od pierwszej do ostatniej strony płaczą, ja oczywiście jak zwykle zresztą jestem inna, co mi nie przeszkadza, co najwyżej wyróżnia. A co może być inaczej ? No to, że zamiast płakać się śmiałam. Łzy zaczęły się dopiero po śmierci Augustusa. Czyli dość późno i na krótko. Książka troszkę filozoficzna, ale można ją zrozumieć bez przeszkód jak 2 razy przeczyta się tą samą linijkę. Ale (tutaj odniosę się do książki) Wszechświat właśnie tego od nas wymaga. Zwracania uwagi (nawet 2-krotnej) by zrozumieć co ma nam do przekazania. Nic dodać, nic ująć. Szybko tej powieści nie zapomnę. (i dobrze)

Ocena 6/6

Ps. Pragnę bardzo podziękować mojej polonistce za ustanowienie tej książki klasową lekturą, inaczej poddałabym się w poszukiwaniu dostępnych egzemplarzy, i nie przeczytałabym tej książki. Bardzo dziękuję też mojej przyjaciółce Ani, za to, że dała taką propozycję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz