Translate

Współpraca?

Kontakt : mal.gorna0@gmail.com

wtorek, 26 kwietnia 2016

Książki nie tylko na papierze

Ostatnio założyłam sobie konto na wattpad.com i zaczęłam pisać swoje opowiadania. Ale nie o tym chciałabym napisać.
Do niedawna tkwiłam w przekonaniu książki TYLKO na papierze, a ten serwis zmienił moje podejście. Przede wszystkim dlatego, że trafiłam tam na opowiadanie "Nowa sąsiadka"  autorstwa @Someone_usual,  które ma na chwilę obecną 39 rozdziałów.
Chciałam się tylko z Wami podzielić moim odkryciem, żebyście tak samo jak ja zakochali się w tym bez granic, albo też znaleźli swoją nową niepapierową miłość.
Wracając do poprzedniego tematu...Jeśli tak samo jak ja walczysz wewnętrznie z samym sobą przeciwko czytaniu książek w innej formie, niż na papierze, to chociaż spróbujcie się przełamać, nie wyjdzie, to trudno, ale kto próbuje ten żyje!
Taki krótki post, mam nadzieję, że się przełamiecie i znajdziecie coś, co zmieni wasze zdanie ;)
A już za jakiś czas wywiad z autorką "Nowej sąsiadki"!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz